Jump to content
Naimisiin.info

Kuka vastaanottaa ilmoittautumiset?


Guest onnellinen

Recommended Posts

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Me myös vastaanotamme ilmoittautumiset itse, koska itse kutsuimmekin. Kutsuihin laitettiin ilmoittautumisvaihtoehdoiksi puhelimitse tai sähköpostilla joko minun tai sulhasen kännykkään tai sähköpostiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä ilmoittautumisia ottaa vastaan morsiamen ja sulhasen lisäksi kaaso. Sulhasen saa kiinni sekä puhelimitse että sähköpostitse. Minä eli morsian olen sen verran harvoin puhelimella tavoitettavissa, että oman sähköpostiosoitteen lisäksi ajattelin laittaa kaasoni eli isosiskoni puhelinnumeron kutsuun, jotta myös puhelimitse voi ilmoittautua tälle puolelle sukua :)

Link to comment
Share on other sites

Me nyt päädyttiin siihen, että vastaanottajiksi laitetaan minut, äiti ja anoppi. Miehelle ei ollut niin väliä, onko hänen numeronsa siinä. Ja anopit laitoin sillä, koska mulla itelläni ei kuitenkaan ihan kaikkien numeroita ole, niin kaikkiin ei välttämättä tule vastattua, jos soittaavat. En yleensä vastaa tuntemattomille numeroille välttääkseni lehtimyyjiä.

Link to comment
Share on other sites

Me kutsumme, me myös otamme ilmoittautumiset vastaan. Kaikista helpointa järjestelyiden kannalta, ei tarvitse ilmoitella ihmismääriä välikäsille ym.

Link to comment
Share on other sites

Me ajateltiin vastaanottaa itte, koska itte tehdään vieraslistankin. Tuleepahan kaikki valitukset meille jos sellasia on, ja osataan sanoa ei jos on tunkemassa jotain ylimääräisiä ketä ei haluta paikalle.

Link to comment
Share on other sites

Me itse, kummankin puhelinnumerot ja ehkä toisen sähköposti tulee kutsuun. En halua ainakaan anoppia sekaamaan ilmoittautumisiin, luultavasti yhtäkkiä oliski ilmestyny 20 vierasta listalle, jolle kutsua ei oo laitettukaan.. :hysteric: Musta on muutenkin helpoin ottaa ilmottautumiset itse vastaan, ei tule mitään turhia välikäsiä, jos tulee jotaki epäselvää esim. majotuksen/ruokailun tms. kanssa. Tai sit jos joku yrittää tuoda omia avecejaan jne., niin osataan heti sanoo et ei onnistu.. :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Meillä molemmat, tekstiviestein mieluiten. Molemmilla HYVIN vaihtelevat työajat niin tää on helpoin, sähköpostiin hukkuis vaan ilmottautumiset. Sulhon mummo taitaa olla ainut, joka ei kännykkää omista niin hän sit soittaa.

Hmmm näin Facebook-aikana pitäisköhän ihan läpällä perustaa Facebook event meidän häistä... Meillä siis tulossa pienet, alle 30 hengen häät, suurin osa vieraista on kavereita ja itse asiassa kaikki vieraiksi ajatellut sukulaisetkin on Facebookissa. Onneks häät on vasta lokakuussa nii voi vielä pohtia asiaa.. :D

Link to comment
Share on other sites

Ajattelin myös laittaa ihan morsion ja sulhon nuerot, koska me varmaan parhaitem kuitenkin tunnetaan kaikki ja sekaannuksia ei niin paljoa sitten tulisi..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kutsussa morsiamen ja sulhasen puhelinnumerot sekä sähköpostit ja lisäksi vielä häänettisivujen osoite, jossa ilmoittautumislomake. Vaihtoehtoja siis löytyy. :D

Tuntuu helpoimmalta ottaa itse ilmoittautumiset vastaan. Ja olen ehkä vähän sellainen päsmäröijäkin, että kaikkein paras näin. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

me laitettiin vaan toisen kaason numero kutsuihin. hän on kotiäiti, ehtii paremmin vastaamaan mahd soittoihin ja viesteihin. osa ilmottautumisista tuli mulle ja osa (etenkin kaverit) ilmoitteli sulholle.. :) aka hyvin saatiin ilmoittautumiset vp-päivään mennessä. tahallani olin sen laittanut maaliskuun loppuun, että huhtikuun alussa saan listan pitopalvelulle vierasmäärästä..

Link to comment
Share on other sites

Morsiamen ja sulhon puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet laitettiin kutsuihin. Hyväksytään kyllä muutakin kautta tulevat ilmottautumiset (siis suoraan kasvotusten tai muilla välineillä netissä). Yksi kaveri jo ehti kysymäänkin, että onko nyt pakko soittaa tai laittaa meiliä, kun annoin käteen kutsun :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee ilmottautua minulle joko puhelulla taikka sähköpostilla. Olen kotiäitinä joten aikaa on

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Morsian ja sulhanen, puhelimitse tai sähköpostilla.

Olemme itse kutsujat/maksajat, kaikki kutsutut ovat läheisiä, joten näin on luontevinta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...