Maikki84

Kuka / ketkä kaasona? II

526 viestiä aiheessa

Tämä on vielä hieman mietinnässä, sillä en osaa päättää haluanko yhden vai useamman kaason. Jos päädyn vain yhteen pyydän kaasoksi ystävääni, jonka kanssa olen nyt viimeisen vuoden ajan ollut eniten tekemisissä, sillä hän asuu kanssani samalla paikkakunnalla siinä missä muut ovat muuttaneet eri puolille Suomea ja yhteydenpito on hoitunut lähinnä facebookin avulla. 

Jos haluaisin kaksi kaasoa pyytäisin edellämainitun lisäksi luultavasti pitkäaikaisinta ystävääni. Olemme tunteneet ala-asteikäisistä asti ja kokeneet paljon yhdessä, ja vaikka emme nykyään näe usein ja soittelemmekin vain harvakseltaan se ei ole muuttanut meidän ystävyyttä mitenkään. Hän asuu kuitenkin aivan eri paikkakunnalla kuin minä joten en sen takia pyytäisi häntä kaasoksi jos minulle tulisi vain yksi kaaso, sillä tulen tarvitsemaan kaasolta paljon myös konkreettista apua häiden valmisteluvaiheessa, ja se ei onnistu puhelimen välityksellä. Mahdollisimman sekavasti selitetty  :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kaasona paras ystäväni, valinta oli selvä, vaikka ystäväni asuukin nykyään vähän kauempana. Pystyn luottamaan täysin siihen, että hän hoitaa hommansa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itselläni tulee olemaan todella vaikea valinta...parhaimpien ystävieni kanssa ollaan jo kasvettu erilleen, ollaan ennemmin kavereita nykyään...lapsuuden parasystävä on taas ns. vkl juoppo, enkä voisi luottaa asioiden hoitamiseen..kovasti olen miettinyt että pyydän veljeni vaimon tytärtä, hän on lapsemme kummi ja ollaan (omasta mielestäni) myös suht läheisiä...osaisi järjestää jopa sellaiset polttarit jotka haluaisin vaikka nuori onkin (en siis todellakaan halua mitään ryyppäjäisiä yms.)...ja oma isosiskokin voisi olla vaihtoehto jos päädyn kahteen...no onneksi häihin on vielä piiiiiiiiitkä (liian pitkä) aika. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi läheistä ystävää, joihin olen vasta vähän vanhempana tutustunut.

Toisen kanssa ollaan hengailtu lukioajoista lähtien ja kierrelty yhdessä Kreikasta Lappiin. Toinen löytyi vuosi sitten kun oltiin molemmat työssäoppimassa ja päädyttiin yhteiseen projektiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaasoina tulevat toimimaan serkkuni (jonka kaaso itse ole heinäkuussa 2014) sekä paras ystäväni. Ainoa hankaluus on, että serkku ja ystäväni eivät juurikaan tunne toisiaan, mutta eivätköhän ne pärjää :) Tasapainottavat toisiaan sopivasti, ettei serkku suunnittele liian "hienoa, klassista, perinteikästä" ja ettei kaverini vedä "ihan yltiö-överiksi" koko hommaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi läheistä ystävääni. Toiseen tutustuin lukiossa ja toiseen avomieheni kautta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli kaasolisäystä toisenkin serkkutytön verran. Varmuuden vuoksi, koska molemmat kaasoni ovat potentiaalisia mammoja tai vartoojia häiden aikaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

HEI KAIKKI vinkkejä saa antaa seuraavaan dilemmaan:

 

 

KYSYMYS muille mitä pähkäilen kovasti tässä: koen, että koska olen läheisissä väleissä miehen siskon kanssa, olisi kohtuullista pyytää häntä kaasoksi (kolmanneksi sellaiseksi) koska kaksi muuta ovat "vain" kavereita, koska minulla ei siskoja ole. Kuitenkin hänellä perheasiat sillä tolalla, että toivoisin hänen olevan ns. nimellisesti tukenani, auttaa sen mitä pystyy. En kehtaisi edes pyytää touhuamaan niitä kaikkia hömpötyksiäni, mitä ehkä tarvitsisin, joihin toivon jo valittujen kaasojen osallistuvan...Miten siis tätä asiaa voi kysyä niin, että jättää toiselle sen pakotien sanoa "ei kiitos", mutta kuitenkin niin, että haluaisi hänet mukaan prosessiin :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

läheisin ystävä ja pikkusisko toimivat kaasoina. yksi serkuista (heistä läheisin) on sitten morsiusneito. miehellä on kaksi siskoa, mutta heistä kummankaan kanssa ei ole koskaan oikein klikannut, vaikka mukavia ovatkin, joten he eivät tule olemaan morsiusseurueessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minulla kaasona isosisko ja 2 pikkusiskoa  ja kukkaistyttönä rakas tyttäreni  <3 :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miulla taas kaksi kaasoa, kaksi tärkeetä ystävää :) Jo seurustelun alussa sovin parhaan ystäväni ja entisen kämppikseni kanssa, että jos joskus alttarille päädytään, toimii hän kaasona. Nyt kuitenkin vuosien päästä tilanteet ovat muuttuneet ja ystäväni muuttanut toiseen kaupunkiin. Kihlojen jälkeen tietysti ilmoitin hänen kunniatehtävästään, mutta myöhemmin hääjärjestelyjen alkaessa pyysin toisen ystäväni toiseksi kaasokseni sen jälkeen kun hän oli mukanani muun muassa hääpukua sovittelemassa.  Parempi näin!   :-X Sopimus piti, mutta miulla on myös tuki ja turva tässä ihan lähellä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on vaan 1 kaaso.. Pääsyttiin mieheni kanssa niin, että on 1 kaaso ja 1 bestman, ettei näytä sitten kirkossa tyhmältä jos toisella on 1bm/kaaso ja toisella tyyliin 5 :D

 

Mun kaaso on mun paras ystävä, jonka kanssa ollaan tunnettu ihan pienestä asti, samalla hiekkalaatikolla leikitty lapsena :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoina toimii 2 parhainta ystävääni. Päätös ei ollut ollenkaan vaikea, koska olimme sopineet jo aikoja sitten että he ovat kaasojani.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasonani toimii lapsuuden ystäväni. Valinta oli todella helppo, ainoa ihminen ketä pystyin tehtävään ajattelemaan. :)

Muokattu: , käyttäjä: Karrie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pikkusiskoni oli alkuun kaasoni serkkuni kanssa. Siskoni synnyttää esikoisensa

muutama viikko ennen häitä, joten serkkuni on siirtynyt kaason tehtäviin. Kaikille järjestely sopi hyvin. Toivon nyt vain kovasti, että siskoni pääsisi häihimme. Aika näyttää..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paras ystäväni vuosien takaa ja pikkusiskoni. Olen siis tuntenut toisen kaason n. 15 vuotta ja toisen koko hänen elämänsä ajan eli 21 vuotta. ;) Ovat innokkaita ja taitavia askartelemaan ja näpertelemään ja ennen kaikkea meillä on aina hauskaa yhdessä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasona on ihana ystäväni  :-X ja toinen siskoistani. Mutta mutta onko teistä outoa ottaa vaan toinen sisko eikä molempia? Tämä kenet ottaisin on vanhempi. Toinen siskoni on vielä kovin nuori, enkä tiedä jaksaisiko hän innostua hääjutuista yhtään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni tuotti hieman jopa päänvaivaa kaasojen valinta. Vaikka sitä ihmisellä on ympärillä ihmisiä, niin loppujen lopuksi niitä kaikista lähimpiä ei ole loputtomiin. Nimensä mukaista "parasta ystävää" minulla ei ole, mutta hyvä ystäväni kuitenkin, on menossa samoihin aikoihin naimisiin, joten häntä en voinut kaasoksi pyytää. Ja yhteisiä ystäviä kun meillä on, niin hän oli ehtinyt pyytää heistä kahta. Iski jo paniikki, että ketäs minä sitten oikein pyydän. Pohdin jo pyytäväni omaa ja mieheni siskoa, mutta molemmat heistä ovat vielä kovin nuoria ja kokemattomia, eikä heistä ainakaan suunnittelussa, järjestelyissä ja hääjuhlassa olisi suurta apua. Päädyin pyytämään kahta "uutta" ystävää, joihin olen tutustunut vasta lähivuosina. Olin ajatellut, että kaason tulisi olla pitkäaikainen ystävä, mutta nyt sitten on kaksi uutta tuttavuutta. Onnekseni molemmat olivat pestistään onnesta soikeina, sillä pelkäsin heidän ihmettelevän valintaani. Kenties suhteemme tästä syvenee tämän projektin myötä, eikä ystävyyden tuoreudella ole enää merkitystä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaasonani on ystäväni. Hänelle sitten on aputiimiksi pyydetty serkku ja toista ystävääni. Siskostani valitettavasti ei ole kaasoksi enkä tiedä olisinko häntä myöskään pyytänyt..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaason valinta oli kyllä haastavaa. Mutta sitten ajattelin että pyydän ystävistäni sellaista joka tuntee minut parhaiten. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä ystäväni ja käly toimivat molemmat kaasoina :) En vain osannut päättää heidän väliltään joten päädyin siihen että otan molemmat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on kaasoina kaksi parasta ystävää :) olin jo sopinut heidän kanssaan ennen kihloja, että "sitten joskus kun menen naimisiin niin olettehan te mun kaasot" ja suostuivat edelleen kun hetki koitti ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään