Nykä

Monissako häissä olet ollut?

271 viestiä aiheessa

Olisinkohan ollut tähän mennessä 5-6 hääjuhlissa, omien ja miehen puolen sukulaisten.

 

Nyt toki varmaan tahti kiihtyy kun ikää alkaa olla kolmenkympin luokkaa, niin alkaa tulla näitä kaverien ja ystävien häitä, mahdollisesti myös ainakin siskoni häät ja omatkin sitten joskus ^_^

 

Muoks. kirotusvire

Muokattu: , käyttäjä: Marjomar

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noin 20 häissä. Osassa on ollut kivaa, mutta osasta on kyllä halunnut nopeasti pois. Omat häät aioin järjestää kyllä vieraat mielessä. Onneksi ei tarvitse tällä kertaa kuunnella anopin mielipidettä. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm, kolmissa häissä olen tainnut olla. Ensimmäisistä en juurikaan muista, kun olen ollut varmaan 4 tai 5 vuotias. Toisissa olin joskus yläasteikäisenä ja nyt viimeisissä helmikuussa :) Viimeisimmissä olin avustajana/"tarjoilijana", kun kaverin isosisko meni pienellä budjetilla naimisiin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laskeskelin, et lapsena taisin olla kaksissa häissä, joista en tosiaan hirveästi edes muista. Nyt sitten viime vuosina on tullut oltua 10 häissä, joista 4 oli tänä vuonna! On ollu kyl jänskä tarkkailla, miten erilaisia häitä ihmiset järkkää. 

 

Tänä vuonna on tuntunut kyllä olevan oikea hääbuumi. En ole laskenut tarkalleen, kuinka moni kaverini on mennyt naimisiin, mutta heitä on varmaankin valehtelematta 20. Onneksi ei oo kaikkiin tullut kutsuja, sillä eipä ois aika tai rahat riittäny noin moniin häihin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena yksissä, sen jälkeen vasta aikuisiällä todella erilaisissa ns. herätysliikehäissä... ja nyt yhtäkkiä tullut hääsuma: neljät häät reilun vuoden sisällä. Eli yhteensä 6.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kolmissa häissä olen ollut. Aikaakin viimeisistä häistä on useampi vuosi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omat mukaan lukien kaksissa häissä olen ollut ja molemmat nyt siis tosiaan tässä aikuisiällä vasta. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena yksissä ja nyt viimeisten 6 vuoden aikana on ollut kolmet. Ja kaikki erilaisia kuin tulevat omani :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena olen ollut ehkä kolmissa häissä ja aikuisena kaksissa.

Omat häät tulevat näihin verrattuna olemaan aika erilaiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näin aikuisiällä olen ollut kolmissa häissä, nämä viimeisen 1,5 vuoden sisään. Lapsena käytyjä häitä en varmaan kaikkia muista, mutta kolmet tulee nyt äkkiseltään mieleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena/nuorena neljät. Aikuisiällä kuudet (ystäväpiiri on aloittanut aikaisin ja edennyt n. häät per vuosi -tahtia).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena muistan olleeni kolmissa häissä ja myös näin aikuisiällä on tullut käytyä kolmissa häissä. Sitten onkin vuorossa todennäköisesti omat häät :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kahdissa häissä aikuisiällä. Komannet tosin tulevat muutama viikko ennen meidän häitämme :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksissa häissä vain, mutta molemmilla kerroilla olen saanu kimpun kiinn.i :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut huono hääonni, omat häät tulossa alle puolen vuoden päästä mutta kokemusta muiden häistä on melko vähän! Viimeksi "oikeissa" häissä olen ollut 15 vuotiaana, ja niistä tai aikaisemmista (n. 3kpl) ei kauheasti ole muistikuvia. Yhdet häät tämän jälkeen ovat olleet, mutta ne ovat anopin häät, jotka pidettiin kotona. Oikein mukavat juhlat oli mutta hyvin erilaiset kun omat tulevat juhlat. :) Noh, saapahan tehtyä juhlista varmasti oman näköiset kun ei ota mallia muista! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut häissä 5 kertaa, vain kerran täysi-ikäisenä. Tosin yksissä häissä olin myös teini-ikäisenä, joten siitäkin on kunnon muistot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laskeskelin, että olen ollut häissä 5 kertaa mitä muistan. Teininä silloisen poikakaverin siskon häissä. Vähän päälle parikymppisenä silloisen poikakaverin siskon häissä (toim. huom. eri poikakavereista kyse). Kahdesti serkkujen häissä ja siskoni häissä. Tulipa hankalasti selitettyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huh, saan lukemaksi 14, joista varmaan 10 ollut viiden vuoden sisään. Pientä hää-ähkyä menossa ja vaikea keksiä uusia juttuja omiin häihin. Eli ei ole hyvä jos on liikaakin kokemuksia. :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nopeasti laskien olen ollut häissä seitsemän kertaa. Viidet juhlat on juhlittu viimeisen viiden vuoden sisään ja yksissä juhlissa olin alaikäinen, muistaakseni 13-vuotias. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään