Alya

Hymyilitkö matkalla alttarille?

402 viestiä aiheessa

no ihmettelin itsekkin itseäni kun mä hymyilin.:)Mua vaan jotenki alko hymyilyttää:)Mun mies sen sijaan oli totinen,muutamat vieraat siitä sanoki:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun piti hymyillä, mutta taisi näyttää enemmänkin tyhmältä virnistykseltä.. :girl_blum: Jännitti niin kovasti, että suupielet vaan nyki ja piti yrittää jähmettää kasvot kiveksi. Ei hyvä, mutta minkäs voi kun on aina jännittänyt julkisia esiintymisiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minullla hävisi kaikki jännitys kirkkoon tullessa, joten hymyilin oikein leveästi kulkiessani isän kanssa kirkon käytävää. Isärukalla polvet tutisi jännityksestä ja jouduin häntä rauhoittelemaan :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä yritin kyllä parhaani mukaan hymyillä, mutta valtavan liikutuksen takia se ei kyllä näyttänyt siltä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hymyilin kuin Naantalin aurinko. Olin todella onnellinen ja kaikkien rakkaiden ihmisten näkeminen hälvensi kaiken jännityksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

enemmänkin irvistin :D en oikein osannut päättää itkeäkö vaiko nauraa ja sitten jännitti niin paljon, että naamalle jämähti sellainen outo irvistys. Meillä on yks kuva, kun edessä menevällä morsiustytöllä on iso jännitys hymy/irvistys ja sit itse tulen pari askelta perässä ihan samalla ilmeellä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta oli ihanaa nähdä kaikki vieraat samassa tilassa, varsinkin omia sukulaisia ja ystäviä, joita ei ollut nähnyt aikoihin. Joten hymyilin kuin naantalin aurinko. Ja olin kuulemma katsellut vain omaa puoltani penkkiriveistä. Hups!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Musta oli ihanaa nähdä kaikki vieraat samassa tilassa, varsinkin omia sukulaisia ja ystäviä, joita ei ollut nähnyt aikoihin. Joten hymyilin kuin naantalin aurinko. Ja olin kuulemma katsellut vain omaa puoltani penkkiriveistä. Hups!

Ha haa! Mulle kävi ihan samoin! Tosin huomasin sen ihan itse justiin ennen alttaria. Ehdin vilkaista muistaakseni vielä anoppia ennen alttaria :) Hiukan jännitin sitä alttarille menoa, että tuleeko hymystä irvistys. Ei tullut, kun kirkon ovet aukenivat, niin hymy levisi korviin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole vielä nähnyt kuvista, näyttikö ilmeeni hymyltä. Ainakin sisäisesti hymyilin ja yritin samaa elehtiä kasvoillani, vaikka vähän jännittikin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En. Piti keskittyä kävelemiseen ja siihen etten purskahda itkemään. Alttarilta pois päin kävellessä sitten hymyilin senkin edestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hymyilin ja itkin yhtä aikaa :D. Koko vihkiminen oli sellaista itkun tihuttamista, mutta hymykuvia näkyy olevan aika paljon. Ainakin siinä kohti tiedän varmasti hymyilleeni, kun suoritettiin isän vaihtoa sulhaseen ja siitä lähtiessä en päässytkään minnekään, kun isi seisoi laahuksellani :P

Muokattu: , käyttäjä: Kartio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hymyilin ja itkin yhtä aikaa :D. Koko vihkiminen oli sellaista itkun tihuttamista, mutta hymykuvia näkyy olevan aika paljon. Ainakin siinä kohti tiedän varmasti hymyileväni, kun surotettiin isän vaihtuo sulhaseen ja siitä lähtiessä en päässytkään minnekään, kun isi seisoi laahuksellani :P

Isi ei halunnu päästää lastaan menemään :girl_haha::girl_wink: .

Mulla itellä on varmaan semmonen hirvee irvistys sitten aikanaan kun tunteet vaihtelee laidasta laitaan :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todellakin! Olin superonnellinen rouva-to-be!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Väkisinkin :D mutta samaan aikaan pidättelin itkua!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hymyilin kun kävelin vihittäväksi, minä en kyllä alttarille kävellyt. Olin niin onnellinen eikä jännitänyt enää yhtään. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En, enkä poistuessakaan. Jännitti kauheesti ja totesin, että parempi olla naama peruslukemilla kuin koittaa vääntää tekohymyä väkisin. Lisäksi alttarilta lähtiessä kompastelin mekkoni helmaan, mikä ärsytti mua suunnattomasti, joten jäi se hymyily siinä. Mut tuskin kukaan multa hymyä odottikaan... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hymyilin mennessä ja tullessa. Luulin nyyhkiväni koko vihkimisen ajan, mutta silmäkulma kostui vain muutaman kerran papin todella koskettavan puheen aikana. Hymyilen lähes jokaisessa kirkossa otetussa kuvassa- ehkä jopa liikaakin. Eikä jännittänytkään, itse asiassa vihkiminen oli rento sen vuoksi, että joku muu (pappi) oli vastuussa hommasta eikä mun (kontrollifriikin) tarvinnut kuin toimia papin ohjeistuksen mukaan. Mahtavat muistot jäi vihkimisestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuvista näkee, että hymyilin :) Ajattelin siinä vaiheessa kun pappi sanoi sakastissa, että muistakaa sitten katsella sivuille ja hymyillä ystävillenne, että ei varmana onnistu :girl_haha:

Toisin kuitenkin kävi, hymyilimme, naurahdimme toisillemme kun tahtimme hieman sekosi, katselimme sivuille ja lopuksi sitten kohti alttaria. Ihania kuvia kyllä kun näkee, että ei muka jännitä vaikka jännittikin :girl_blum::-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Sama kuin edellisellä....mutta minä itkin aivan vietävästi ! Ja tajusin että kummallakaan meistä ei ollut liinaa mukana mihin pyyhkiä kyyneleet. Hymyilin kyllä, mutta luulen että näyttä virnistelystä ennemminkin

Komppailen täysin tätä :girl_haha: Välillä olo oli kamala ja välillä hyvä ja sitten kamalanhyvä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itkuhan siinä tuli ku ensimmäiset askeleet kappelin puolella otettiin.. Enpäs olisi ihan heti minusta arvannut ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hymyilin ja katselin niin oman puolen kuin sulhasen puolen vieraita. Ei edes itkettänyt, mikä oli pienoinen yllätys :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään