Jump to content
Naimisiin.info

Monissako häissä olet ollut?


Nykä

Recommended Posts

Tällä hetkellä saldona kolmet häät, kaikki tässä parin vuoden sisään, ja luultavasti ehditään vielä muutamat häät juhlimaan ennen omiamme - selkeästi buumi menossa :D

Link to comment
Share on other sites

Minä olen ollut vieraana vain kaksissa häissä (molemmat vuoden sisään ennen omia häitä). Hääsuunnittelu onkin ollut aika haastavaa, kun ei ole kokemusta erilaisista häistä. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

5 häissä, muttei kertaakaan kirkkohäissä. :blink:  Kesällä olisi mieheni kaverin (kirkko!)häät, mutta harmikseni emme pääse osallistumaan niihin.

Link to comment
Share on other sites

Itse olin varmaan ennen omia häitä ollut kuusissa häissä, mutta sen jälkeen ollut myös varmaan viisissä eli yhteensä 11 tällä hetkellä :) Kesällä myös kahdet häät tiedossa ;)

Link to comment
Share on other sites

6 häät takana (osassa olen ollut mukana ihan pienenä), omien jälkeen tiedossa jo 4... Taidettiin siis startata kunnon hääbuumi serkusten ja kavereiden keskuudessa. :)

Link to comment
Share on other sites

Kaksissa. Äitni ja isäpuoleni häät, kun olin 12, ja serkkuni ja hänen miehensä häissä ollessani noin 16. Eli ihan hirveästi ei ole itsellä selkeitä muistikuvia, eikä mitään mistä inspiroitua pahemmin. Ainoa asia mitä äitini häistä muistan, on riisienheitto (pikkuveljeni heitti koko riisipussukan koska ei saanut sitä auki), ja serkkuni häistä mieleen jäi ruoka, joka oli liian eksoottista omaan makuuni.

Link to comment
Share on other sites

Vain neljissä (viimeisissä aika vähän aikaa, syötiin vain ja lähdettiin kun oltiin vaan tekemässä morsiamen ja kaasojen hiukset). Omat ehtii varmaan tulla seuraavana. : D

Link to comment
Share on other sites

En oikein muista kaikkia, mutta suurinpiirtein kymmenet häät on juhlittu, näistä suurin osa sukulaisten häitä. Kaveripiirissä hääbuumi meni ohi jo muutama vuosi sitten.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Muistaakseni kuusissa häissä, joista muutamat oli pienenä, joten niistä ei ole sen kummempia muistikuvia. Kavereita on viime vuosina mennyt aika tasaiseen tahtiin naimisiin joten sitä kautta on päässyt vierailemaan erilaisissa häissä. :)

Link to comment
Share on other sites

Viidet häät juhlittu ja yhdet omat. Pariin on tullut kutsu mutten ole päässyt paikalle. Omiin häihin sen verran aikaa, että saattaa joku tuttu ehtiä ensin. :)

Muokattu: , käyttäjä: RiikkaN
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onhan noita ollut, mutta silti liian vähän. :D Nyoruuden häät ei ole edes jäänyt niin mieleen (toki ne oli sukulaisten). Näitä aikuisiän häitä ollut hieman vajaa 10.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kymmenisen paikkeilla taitaa oma luku pyöriä. Kolmet muistan tarkemmin, mutta lapsuuden hääkokemuksistakin on jäänyt paljon hyviä muistoja. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...