Kata.S

Kutsutteko työkavereita häihinne

316 viestiä aiheessa

Mä kutsun mun entisiä työkavereita 5 henkeä aveceineen. Ollaan siis tekemisissä toki vapaallakin, mutta töiden kautta ollaan tutustuttu. Miehellä ei ole niin läheisiä työkavereita kuin mulla, joten häneltä ei työkavereita tule häihimme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tuskin kutsun työkavereita, ellen sitten satu tässä ajankuluessa tutustua niihin niin hyvin, että niistä tulisi ihan kunnon kavereita. Mies taas puolestaan kutsuu pomonsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emme kutsu kumpikaan työkavereitamme.

Olemme kummatkin jonkin verran työkavereiden kanssa vapaa-ajallakin tekemisissä, mutta häihin haluamme vain ne meille oikeasti tärkeät ihmiset. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emme kutsuneet työkavereita, sillä kutsuimme vain lähimmät ystävät ja sukulaiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kutsuin, sulho ei.. Perustuen siihen, että meillä on töissä pienenpieni tiimi, joten ollaan aika läheisiä toisillemme kaikki. Sulhasella taas töissä useita satoja työntekijöitä, eikä halunnut sitten kutsua edes niitä parhaimpia kavereita sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kutsuttu. Oli häät vielä niin kaukanakin työpaikasta ettei senkään takia viitsinyt kutsua ketään kaveria/työkaveria.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kutsun muutaman lähimmän työkaverin, joiden kanssa oon joko ystävystynyt syvemmin tai joiden kanssa oon eniten tekemisissä. Täytyy kuitenkin rajoittaa työkavereiden määrä viiteen tai muuten ei juhlaan mahdu muut kaverit. Kolme tiimiläistä, joiden kanssa oon vähemmän tekemisissä, jäävät ilman kutsua näillä näkymin. Toivon että ymmärtävät. Tuskin edes haluaisivat osallistua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kutsuttu työkavereita, kun jouduttiin karsimaan kavereitakin pois listalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ei kutsuttu mekään työkavereita, joutui muutenkin karsimaan ketä kutsuu ja toisaalta ei olisi tuntunut niin luotevaltakaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsuttiin neljä työkaveria molemmilta. Mun työkaverit tulivat kaikki. Miehen puolelta yksi ei vastannut mitään, kaksi ilmoittivat vaimonsakin (ei ollut avec-kutsu) ja toinen näistä pariskunnista jätti sitten kokonaan tulematta (ei mitään ilmoitusta kenellekkään missään muodossa). Yksi tuli ilman tyttöystäväänsä jonka oli ilmoittanut ehkä-statuksella, jahtasi sinkkuja puolet juhlasta ja puolet nukkui vessassa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ HUH! :o Ja ei varmaan jälkikäteenkään ole tajunneet pahoitella? Mites mies, oliko hänestä ihan vaan "miesten ok"?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse asiassa ei ne työkaveri harmittaneet juuri ollenkaan vaikka jäivätkin pois. Enemmän mies otti kierroksia kun sen puolelta ei sukulaiset tulleet tai edes viitsineet mitään ilmoittaa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Työkavereideni joukossa oli muutamia joiden kanssa vietän vapaa-aikaakin, joten luonnollisesti kutsuim heidätkin, avecien kera. Häiden jälkeen tarjosin työpaikalla vielä kakkukahvit, kun työpaikalta oli muistettu ihanilla lahjoilla. Tiimi oli alle 30 hlöä, joten ei ihan mahdoton tehtävä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kutsuisin, jos olisin vapaa-ajallakin tekemisissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies kutsuu häihimme yhden työkaverinsa. Tosin ovat tunteneet toisensa työn ulkopuolellakin jo pitkään, eli varmasti saisi kutsun joka tapauksessa vaikkeivät työkavereita olisikaan. Muita työkavereita ei ole halunnut kutsua vaikka jonkin verran on tekemisissä heidän kanssaan vapaa-ajallaankin, ei koe heitä niin tutuiksi tai läheisiksi, että toivoisi heitä häihimme. Minä olen kyllä kertonut, että minulle heidän kutsumisensa sopii miehen niin halutessa. 

 

Minä elän tällä hetkellä kotielämää lasten kanssa, mutta ajattelen samoin kuin mies ja toimisin omalla kohdallani samalla tavalla :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kutsuin työkaverini, josta on tullut vuosien aikana myös hyvä ystäväni ja jonka kanssa vietän aikaa myös vapaalla. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin yksi miehen työkaveri kutsutaan (me oltiin heidän häissä niin toki heidät vastavuoroisesti kutsutaan), vielä vähän auki että kutsutaanko sitten kolme muutakin. Tosin kun pitäisi pitää porukka pienenä ja ainakin yhdellä noista kolmesta on vaimo joka tarvii sitten myös avecina kutsua (vaikka tämä kyseinen henkilö ei niin paljoa sulhosta tykkää, oli aikanaan tehnyt huonon ensivaikutelman  :girl_haha: ), niin tarvii vähän pohtia että kutsutaanko sieltä ne kaikki vai vaan tämä yksi varmasti kutsuttava  :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsutaan niitä joiden kanssa ollaan tekemisissä myös vapaa-ajalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuleva aviomieheni on entinen työkaverini. ; ) En kutsu ketään entisiä, jos nyt tulevista töistä saisin jonkun joka on samalla ystävä, niin kutsuisin mut muuten en.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ole kutsuttu. Häiden kutsulista pidetään mahdollisimman lyhyenä ja vain tärkeät ihmiset kutsutaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meinasin aikoinani, ennenkuin olin tavannut nykyisen mieheni että jos joskus menen naimisiin niin aijon kutsua työkavereita. Mieliala on kuitenkin tässä viimeisen vuoden aikana muuttunut ja olen miettinyt että todennäköisesti kutsun vain yhden työkaverini, jonka kanssa on useamman vuoden tullut tehtyä hommia. Mies tuskin kutsuu työkavereitaan, eikä minullakaan ole siihen mitään suurempaa tarvetta, kun en koe olevani heidän kanssaan mitenkään läheinen. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsuisin mielelläni kaksi työkaveriani, joiden kanssa viihdyn parhaiten. Ongelma on siinä, että pelkään muiden loukkaantuvan. Kenenkään kanssa en eriyisemmin vietä vapaa-ajallani aikaa, mutta nämä kaksi olisivat sellaisia joiden kanssa haluaisin olla paremmissakin väleissä. En vaan tiedä pitääkö kutsua kaikki 8 tai ei ketään..  :unsure: Yhdestä työkaveristani en edes juuri pidä, mutta porukka on niin tiivis, enkä haluaisi häntä millään tavoin loukata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on työkaverina sellanen joka me kumpikin tunnetaan muutenkin. Mutta... Hän on perheellinen ja valitettavan perso alkoholille, joten taitaa jäädä kutsumatta. Emme kuitenkaan sydänystäviä olla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan vaan pari läheisintä pyydetään, koska heidän kanssa ollaan ystävystytty ja ollaan tekemisessä työn ulkopuolellakin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään