Onko häät jo maksettu?


Guest Mary-Lydia

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Kaikki muut maksettu paitsi valokuvaus. Valokuvaaja laittaa yhteislaskun heti kun ollaan valmiita tilaamaan potretit (miehen suvussa vielä pari pähkäilee minkälaiset kuvat haluavat). Eli lasku tulee vielä valokuvauksesta, kiitoskorttien kuvista (vähän pienemmät kuin kymppikuvat, askartelen kiitoskortit itse) sekä potrettikuvista.

Ja edelliseen viestiin voin meidän kohdalta sanoa, että maksettavia juhlien jälkeen: pitopalvelu, valokuvaus, pöytäliinavuokrat, vihkiminen (juhlapaikalla tapahtui, tuli heti seuraavalla viikolla maistraatista lasku), bändi (tai heille maksettiin juhlassa) ja loput kukista (ennakkomaksuna 50). Ennakkoon piti meillä maksaa ainakin: tila, puvut (ostettiin mulle, ja miehelle teetettiin), viinat (tietty kun haettiin Tallinnasta), ennakkomaksu kukista.

Link to comment
Share on other sites

Mitkä kaikki asiat jää yleensä häiden jälkeen maksettavaksi? Kuvat nyt ainakin, mutta entä puvun ja vannehameen vuokrat, hääpaikka yms? :girl_impossible:

Meillä jäi häiden jälkeen maksettavaksi

- pitopalvelu ja juhlapaikka (sama yritys)

- valokuvaus ja kuvat

- kiitoskortit

- mun puvun pesulalasku

- nimenvaihtoon liittyvät kulut (passikuvat, uusi ajokortti + passi ja virkatodistus)

Link to comment
Share on other sites

Muuten kaikki hoidettu, paitsi kiitoskortit vielä 'vaiheessa. ja pukukin taitaa olla vielä pesulassa. Vaikka totta puhuakseni, eipä me itse maksettukaan varsinaisista juhlista mitään. Sormukset, puvut ja kampaukset meni omasta (miehen) rahapussista.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

häistä aikaa reilut pari viikkoa( tai jotain)... Paikan vuokrasta tulematta vielä lasku. Hääkakuista osa maksamatta, puvut pesettämättä, kiitoskorttikulut tulossa, kuvat tilaamatta...mitä vielä. Maistraatin lasku ei ole tullut vielä..

Niin ja häitä maksetaan vielä MONTA vuotta. Meillä ei ollut mammaa eikä pappaa maksamassa. Emme myöskään ole suurituloisia. Etukäteen hommattiin se mitä pystyttiin ja maksettiin kaikenlaista. Lainaa piti silti ottaa muutama tonni. Että näin.

Eipä oo siis maksettu, ei :D

Link to comment
Share on other sites

Kuten useimmat muutkin, me olemme maksettu sitä mukaan kuin kuluja/laskuja on tullut. Vielä edessä ne isot laskut (pitopalvelu esim.), mutta eiköhän me nekin saada alta pois kunhan lopulliset summat selvillä. Niin, ja häämatkaan majoitusta emme maksa kuin vasta paikan päällä (lennot sentään to do listalta vedetty pois).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...