Carabossa

Heitätkö oman hääkimppusi?

229 viestiä aiheessa

Yleensäkin ihmettelen ajatusta kuivata kimpun ja heittää eri. Eihän sillä enää ole sellaista arvoa, että antaa toiselle viestin eteenpäin  ;D

Juuri näin! Heitän todellakin oman kimppuni, enkä hanki mitään erillistä heittokimppua.

Kuulin koko heittokimpustakin ekaa kertaa vasta täältä foorumilta. Menee idea koko jutusta, jos sitä varsinaista kimppua ei heitetä. Tosin ymmärrän ajatuksen, että jos on hankala kimppu, eikä halua puhkaista kenenkään silmää. Mutta kuitenkin miksi edes hankkia kimppua jota ei "voi" heittää?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heittänyt omaa kimppuani ihan käytännön syistä: mulla kun kimpussa oli sellainen reilun puolen metrin mittainen kova varsi ja kukkaosa oli rakennettu peikonpähkinästä tehdyn kehikon päälle.... en siis halunnut riskeerata sitä että joku nuorista neidoista saisi kimpun päähänsä.... erillinen heittokimppu oli samoista kukista kuin varsinainen kimppukin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoni teki erillisen heittokimpun samoista kukista kuin morsiuskimppunikin on, vaan "kimppu-versiona" ilman oasikseen asettelua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En viela haapaivanakaan ollut varma, raaskisinko heittaa kimppuni, vaikka en kylla aikonut sita kuivattaakaan. Lopulta tata paatosta ei tarvinnut tehda, silla lahdimme juhlista aika kiireessa (Suomenlinnan lautta kun ei odota!) ja siina vaiheessa bilekansa oli jo sen verran hajallaan, kova meno paalla ja siina kunnossa, ettei kimpunheitosta olisi ollut mitaan iloa. Otin sen siis mukanani hotellille, pistin yoksi veteen ja vein seuraavana paivana aidille kahvipoydan koristukseksi. Nappasin siita kylla talteen muutamia kukkia, jotka olen kuivattanut vieraskirjan valissa itselleni muistoiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Riippuu ihan siitä, moniko naimattomista ystävättäristäni ja sukulaisistani tulee häihimme. Olisi hieman pöhköä heittää kimppua parin ihmisen kesken. Ja jos ei ole naimattomia miehiä paikalla sukkanauhan heittoa varten, niin sitten en heitä kimppua.

Heitin kimppuni ja niin heitettin sukkanauhakin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä aion heittää oman kimpun. En tykkää kuivakukista tai kimpputauluista ja morsiuskimppu ei ole minulle SE juttu, eli hyvillä mielin viskaan sen jollekin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäki heitän kyllä näillä näkymin ihan oman kimppuni naimattomille. :) En voi sietää kuivakukkia pölyttymässä hyllynpäällä, tai myöskään siinä taulussa. Ei mulle kiitti. Mut sitten oon just sitä miettiny et riippuen siitä millanen se kukkakimppu on, että pitääkö heittää joku muu sen takia ettei ketään siitä loukkaannu, siis jos vaikka silmään lentää tms. toisaalta voinhan mä jo tilata valmiiksi sellasen kimpun että siinä ei oo mitään vaarallista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olen alkanut taipua oman kimppuni heittämiseen. Tosin tässä on vielä aikaa muuttaa mieltä ennen kesää ja häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti en heitä, mutta eihän sitä koskaan tiijä, meen sit virran mukana. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ma olen alusta alkaen ollut sita mielta, etta en heita omaa kimppuani ja nyt kun haihin on 3 kk olen edelleen samaa mielta. Itseasiassa ajattelin yrittaa tehda heittokimpun itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä luultavasti kyllä heitän omani. Lähdetään kuitenkin heti seuraavana maanantaina matkalle, niin mitäs sillä kimpulla sitten enää tekee. Ja mulla kimpussa muutama orkidea, joiden en usko kuivuvan mitenkään nätisti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin heittää oman kimpun. Onko kenelläkään ollut morsiuskimppuna Fortunekimppua? Onnistuuko sellainen ylipäänsä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä heitin oman ihanaisen neilikkakimppuni. Minulle oli alusta asti selvää, että en kuivata kimppua. En tykkää kuivatuista ruusuistakaan, saatika sitten neilikoista - jos ne nyt olisivat edes kuivuneet kauniisti. Sääli oli luopua kauniista kimpusta, mutta ajattelin, että se oli jo täyttänyt tehtävänsä. Ihailen kimppua nyt jälkeenpäin kuvista, kuvissa se kuitenkin on mielestäni kauneimmillaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä heitän kimppuni. Ainoa ikävä puoli siinä on se, että studiokuvaukset ovat vasta parin päivän päästä häistä, joten täytyy hakea sinne eri kimppu. Ei se tosin haittaa, voinpa ottaa kaksi erilaista :P Ajattelin napata vaan jostain kukkakaupasta sinne jonkun, missä on tummanpunaisia ruusuja, joita tulee myös pukuun ja kampaukseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä aattelin kyllä heittää. Muuten se heitetään roskikseen, joten miksi ostaa heittokimppua erikseen. En ole erityisemmin kukkaihmisiä, joten kimpulla tuskin paljon tunnearvoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heitän kanssa omani, en halua sitä säilöä ja enkä halua kantaa enää jatkoilla kimppua mukana :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee varmaan aika pitkänmallinen orkideakimppu, mutta ajattelin sen silti heittää. Pitää varmaan kääräistä se jollekin kerälle tai solmulle että se lentää! :girl_haha:

Minusta hääkimppu on hääseremonian ja juhlan virallisen osan juttu, joten saakin mennä heittoseremoniassa pois käsistäni sen siliän tien! Enhän halua esim palaa hääpaikasta muistoksi... kimpun kuivatus on musta vähän sellaista corpse bride - meininkiä kuihtuneine kukkineen ;) mut tietty jos tykkää kuivakukista niin eihän siinä mitään, nyt vaan se ei ole yhtään mun juttu.

OT: Corpse bride on muuten söpö <3

Corpse_051116093301849_wideweb__300x375.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aion heittää kimppuni, kun mitä sillä enää häiden jälkeen tekee. Valokuvat riittää muistoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En aio heittää mitään kimppua.. Sukkanauha ei myöskään lennä, eli tasapuolisesti ei näyryytetä

kummankaan sinkkukavereita, ja saan pitää kimppuni myöhempää kuivastusta varten :)

Noita sinkkuja on tosiaan ehkä 2-3kumpaakin sukupuolta, niin kyl tää tapaa jää välistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä ei heitellä kimppua, kuten ei sukkanauhaakaan. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meidän häissä ei heitellä kimppua, kuten ei sukkanauhaakaan. ;)

Sama meillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään