Helmi--

Missä vietätte hääyön?

52 viestiä aiheessa

Kiinnostaisi tietää miten vietitte/vietätte hääyönne? Vuokraatteko huoneen tai sviitin hotellista/ olettekö yötä kotonanne/jotain muuta, mitä?

Meillä on juhlapaikalla majoitusmahdollisuus häävieraille ja hääparilla olisi toki mahdollisuus yöpyä samassa paikassa vieraiden kanssa. Itseäni vähän arveluttaa, miten romanttisen hääyöstä saa, jos sukulaiset nukkuu seinän takana...? :huh: Toisaalta mietin, kannattaako maksaa hotellihuoneesta, jos häähumu viekin totaalisesti hääparilta mehut romantisointiin?

Vinkkejä ja kokemuksia siis kaivataan!

Muokattu: , käyttäjä: Iibis
muokkasin otsikon sopivammaksi //mode

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me joko nukutaan kotona tai sitten näillä näkymin majatalossa lapsemme, vanhempieni, siskoni ja kaason sekä heidän miehiensä kanssa :). Jokaisella kyllä on oma huone. Ollaan oltu niin monta vuotta yhdessä, ettei hääyö kovin merkitykselliseltä tunnu. Aiomme myös juhlia myöhään, joten ollaan varmasti melko raatoja kun päästään sänkyyn!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelimme ensin viettää hääyö kotona. Meille tulee kavereita toisesta kaupungista majoittumaan häiden ajaksi. "Lainaamme" heille kotiamme ja menemme itse sviittiin viettämään hääyötä. Olin yllättynyt, että sviitin luovutus on vasta klo.15.00.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä on häät paikassa, jossa osa vieraista majoittuu. mietimme, että ottaisimme itsellemme myös yhden ihan tavallisen majoitushuoneen (en usko, että heillä on sviittejä tai muuta erityistä), mutta kun kaasojen kanssa tuli puhetta hääyöstä, niin he sanoivat järjestävänsä asian. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ajateltiin ottaa hääsviitti hotellista :flirt: Kerranhan sitä hääyötä viettää, ja toivottavasti sisko vielä töissä hotellissa kesällä 2010 niin saatais vähän alennustakin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin tänään Superior tasoisen huoneen juhlapaikan vieressä olevasta hotellista, tuli puolet halvemmaksi kuin ottaa heiltä sviitti hääpaketilla, joten säästetään nyt tässä, voihan sitä itse sitten viedä jotain extraherkkuja huoneeseen.. :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotona kissojen kanssa.

Ei huvita maksaa satasia yhdestä yöstä jossakin hotellissa, jossa kuitenkin nukahdetaan heti kun sänkyyn päästään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me olimme itse suunnitelleet että vietämme hääyön ihan kotona vaan, mutta kaaso ilmoitti että emme saa viettää hääyötä kotona joten sanoin että saa sitten itse maksaa ja varata sviitin meille.. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelliin haluaisin. Sinne taida päästäkin :girl_smile: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

suunniteltiin että oltaisiin hääyö kotona ihan käytännön syistä (koti paljon lähempänä juhlapaikkaa kuin hotelli). Muutaman kaverin kommentti asiasta tosin oli kauhistellen että ette kai te nyt kotona ole hääyötä.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varataan hotellin sviitti. Tässä konkurssissa muutamalla satkulla ei tasan tule olemaan enää suurta roolia. Ajattelimme lähteä todellakin hyvissä ajoin juhlista, jotta hääyöstä jää muutakin muisteltavaa kuin nukkuminen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti kotona, maailman paras paikka :-X . Tosin kotona joudutaan laittamaan iltapalat ja aamupalat ihan itse, mutta kai sen aamukahvin jaksaa rouvanakin keittää :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hotelliin mennään. Mun vanhemmat on varanneet meille huoneen. Kotona ei saisi nukuttua kuitenkaan, lapset pitäisi siitä ihan varmana huolen, että äiti ja isi nousee seitsemältä, niin kuin joka ikinen muukin aamu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me vietetään hotellissa yö.Mies on sen jo varannut.On vähän "parempi",kun normihuoneet,muttei mikään sviitti.Myöhempi luovutus huoneella on seuraavana päivän,että klo.16 vasta täytyy luovuttaa. :) Kerkiää käydä aamulla hyvin syömässä ja mennä vaikka 'huilimaan' hetkeksi. ;)

Muokattu: , käyttäjä: Martha

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin Naantalin kylpylästä presidenttisviitti kahdeksi yöksi :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tarkoitus tulla hääyön viettoon kotiin, ajattelimme että kotipaikkakunnalla kun ollaan niin säästetään nekin rahat mielummin häämatkaan koska juhlien jälkeen ei kuitenkaan jaksaisi muuta kuin kaatua sänkyyn...

Mutta kun isäni oli varaamassa hotelleja lähisuvulleni, samalla kysyi kelpaisiko meille kyseisen hotellin morsiussviitti ja sitä sitten ajattelimme että voisihan se olla kiva itseään hemmotella sen verran sitten kuitenkin näin kun se ei häämatkakassaa olisi verottanut.

Hääjuhlien päätteeksi olimme aika väsyneitä, siihen nähden tämä "sviitti" oli kurja valinta. Sviitti oli lähinnä hotellin perushuone, johon oli yhdysovella yhdistetty kokoustilamainen lisähuone. Huone oli siis aika kolkko ja tylsä. "Kokoustilan" pöydällä odotti vadillinen valmiiksi viipaloituja hedelmiä, asetelma oli varmaankin jo hyvän aikaa seisonut pöydällä sillä hedelmänsiivujen pinta oli kuivahtanut jo aika reippaasti. Hedelmävadin seurana oli pieni pullo kuohuviiniä, pienet lasilliset siitä sitten saimme maistella mutta täyttä lasillista siitä ei molemmille riittänyt.

Kaikista näistä olisimme vielä selvinneet pienellä yhteisellä naurunpyrskäyksellä, emmehän kuitenkaan maksaneet huoneesta itse mitään emmekä alunperin moista hotellimajoitusta suunnitelleet. Se mikä jäi harmittamaan oli, että ne paljon kaivatut yöunet jäivät todella heikoiksi molemmille. Huone oli nimittäin jonkin pannuhuoneen tai vastaavan konehuoneen lähellä (liekö alapuolella?), huoneessa kävi jatkuva humina, samantyyppinen kuin Ruotsinlaivalla niissä halvemmissa alakansihyteissä. Eipä niistä unista sitten oikein mitään tahtonut tulla. :girl_mad: Kävimme aamutuimaan pikaisesti syömässä hotellin perusaamiaisen ja poistuimme sen jälkeen paikalta.

Eipä siis jäänyt kovin romanttiset muistot hääyöstä, onneksi itse hääjuhla onnistui enemmän kuin täydellisesti niin tuo ei jää kaivelemaan myöhempinä vuosina ^_^

Siinä mielessä voisin suositella, että jos haaveilette todella romanttisesta ja täydellisestä hääyöstä ja haluatte aidosti panostaa mukavaan elämykseen, kannattaa itse hiukan kysellä millaista on luvassa. Meillä kun ei suuria odotuksia asian suhteen ollut niin pettymyskään ei niin kovasti karvastele, naureskelimme lähinnä että täytyy ottaa sitten varsinaisella häämatkalla tuo hotelliasia vähän tarkempaan syyniin :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me aiotaan juhlia aamuun saakka ja näin ollen jäädään yöksi juhlapaikalle minne osa vieraistakin majoittuu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan juhlapaikalla kuten osa vieraistakin ja esim. mun äiti. :girl_haha: Meillä kun on vihkiminen vasta klo 16, sitten juhlat ohjelmineen ja lähimpään hotelliin olisi matkaa 50 kilometriä, enkä mä usko että mitenkään malttaisi lähteä pois kun toiset jää juhlimaan ja saunomaan. :D Suurta Romantiikkaa poreammeiden tai jättisänkyjen muodossa ei siis ole luvassa, mutta eiköhän se hääyö suju hyvin noinkin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään